2008年3月14日星期五

Sprout Flash


Sprout 是一個web-based flash builder,現時推出的是Beta版,免費。

上方的flash是DeepC用Sprout platform 做的flash (首次看時,請等一等,因為使用了較多的圖像,雖要多點時間下載),覺得質素如何?DeepC就很滿意喇。測試過大部份功能,User interface做得十分好,功能多,使用簡易,唯一麻煩的就是還未support中文字,要解決這個問題,可以用中文圖像代替中文字,這個Flash就包括中文圖,效果不錯吧。

有興趣試用的,可以到Sprout 網站看看=> http://sproutbuilder.com

2 則留言:

  1. 等我去試吓!
    我對呢啲野好蠢,所以同事成日拿我來test吓啲product夠唔夠user friendly.
    佢哋話,若果我都做得到,啲end user 就一定得! 死咩!

    回覆刪除
  2. 哈哈, 咩佢地咁架,
    我諗佢地set 高左指標,
    應該找些唔係做IT的人去test先準架嘛. ^^

    回覆刪除