2008年5月5日星期一

常悅

這個菜叫「福壽綿綿」,好靚架,有想為證. :)


吃法:將包包打開,放上一片餡料,加點醬 (跟吃北京填鴨的方法差不多)

味道:Very good!熱騰騰,外軟內香!

其實這個是素菜,色香味俱全,仿肉做得很好,味道以燒豬肉,面層小小脆,肉身有彈性,很有口感,當然不可以跟真乳豬肉比啦,但也很好吃!

是日還叫了「鮮竹炒麵」(上圖左一)、「酸甜炸雲吞」(上圖右方)、齋鹵味,以及二碟甜糕點。

同行四人,大家吃得飽飽,平均每人HKD65。 :)

店名:常悅素食
地址:旺角彌敦道639號雅蘭中心6樓

8 則留言:

  1. 現在,很少機會吃中式齋菜了!
    西式的,就成日食(我指沙律!he..he..)

    回覆刪除
  2. 哈哈!
    你可以自己煮嘛~

    回覆刪除
  3. 去年回香港,上雅蘭六樓吃過兩餐,一餐越南菜,一餐日本料理。
    常悅我看到,但未有機會幫襯,原來咁好架?

    回覆刪除
  4. 係呀, 我都估唔到佢有咁好架, 都係有人帶試過先知. :)

    回覆刪除
  5. 其實我都去過常悅,喺個和尚帶我地去,當時覺得佢好中產 feel,好 new age,成口英文,令我對和尚有新 image。D野真喺幾靚幾好味!:-)

    回覆刪除
  6. 現代僧侶的學識不底啊! 電腦、管理,英文等也未必難到他們,加上www,他們接收到的資訊不比我們少呢. :)

    (前陣子報紙也有報道和尚攪投資 - 抄股, 很update! ^^)

    回覆刪除
  7. 福壽綿綿我食過喎~~超好味呀!

    回覆刪除
  8. 估不到咁多人幫襯過常悅. ^^

    回覆刪除