2008年5月13日星期二

天氣好.處處晒


8 則留言:

  1. 想起小時候在屋邨的時光...

    回覆刪除
  2. 我見到時覺得很有趣, 反應係 => 唔係嘛~,
    附近的樓宇落成不過十年, 好奇怪還會有這現象.
    剛剛想到, 如果聖火傳遞時不准在露台晒衫, 但有人在街上晒, 這個情景都幾有趣. 哈哈!

    回覆刪除
  3. 屋村露台其實無咩用,晒唔倒衫?
    不如劃個地方,集中晒又唔會扣分,咪好囉!
    我覺得好有鄰居 feel! :-P

    回覆刪除
  4. 近廿年的公屋/小型單位樓宇設計, 其露台比三四十年的設計小許多, 而且多數設在暗位, 好難晒衫. 我見過有些公屋有晒衫場, 不過範圍很少, 一棟樓幾百個單位, 都唔夠用, 所以管理處見到這些情況多數是隻眼開隻眼閉.

    我都覺得無所謂, 因為這不是商業區, 而且沒有阻街, 當看風景. XD

    回覆刪除
  5. 我屋企的大天台都係咁,他們真的不怕有人偷的嗎?我就試過給人家偷了一件很喜歡的恤衫。

    回覆刪除
  6. 哈哈!咁就證明左你的品味有人欣賞啦! XD

    回覆刪除
  7. 推介: right to dry

    http://qing_lin419.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1146304

    回覆刪除