2008年9月2日星期二

同一月光下


上個月底抽中兩張優先場電影票,昨晚放工後急腳回家,吃過晚飯後與DeepC媽一起到電影中心看這套電影,9:40pm開場,不設劃位,9:20pm時己出現一條長長的人龍,好在早到,排在中前的位置,有靚位坐。 :)

同一月光下是講一對母子的故事,那位母親為了兒子可以活得更好,從Mexico偷渡到Los Angeles打工賺錢養兒,母子兩人非常掛念對方,但因經濟關係己分隔四年,某天出現了意外,小孩(男主角)決定尋找媽媽,其過程十分精彩,非常感人,短短不足的兩小時間,多次溢出淚珠,好在電影節制快,每每淚珠快跌下來的時候,畫面己轉到另一幕,淚珠收番,省下紙巾乙張,環保啊,呵呵!

這套電影拍得很好,不是高成本的制作,但非常認真,此類題材的電影在香港不常見,所以感覺上很 fresh ,加上節制輕快,對白幽默,歌曲音樂悅耳,而小孩又聰明靚仔可愛,真是一套很高質素的電影,值得大家欣賞。

散場約11:35pm,一踏出門口,有線電視在做這套電影的訪問,答了他們兩句,不知有沒有出鏡呢! ^^ 都係唔理咁多了,回到家己十二點幾,成一點才睡,今晚又要上堂,真係有點攰,要休息了。 :)

6 則留言:

  1. 睇到眼濕濕,一定好感人啦!
    DeepC 咁乖仔同DeepC媽去睇。

    回覆刪除
  2. 我都算乖X架, 你小妹都同你去睇戲啦. :)

    回覆刪除
  3. 現實主義電影應該會幾好睇~~
    最怕抽象派...

    回覆刪除
  4. 看電影最緊要引起共鳴, 寫實片有一定的優勝啦. :)

    回覆刪除
  5. deepc 真喺仔仔來的?oh..........

    唔知 Sydney 有無得睇 ni......

    回覆刪除
  6. 可能有都未定, 這套電影的英文名係: Under the Same Moon.

    回覆刪除