2008年9月3日星期三

恭和堂.龜苓膏

這個DeepC媽買的,她說這個正宗兼料靚,吃過後又覺得幾好,味道不錯,很溫和,比上次那個品牌還好一點點,雖然貴些少,但物有所價,正! :)

4 則留言:

  1. 這個是預先做好賣的嗎?
    買這些好還是去涼茶舖吃好啲呢?

    回覆刪除
  2. 這個是買回來的, 新鮮打包. DeepC媽經過佐敦見到有得賣特登買回來給我吃, 我事前是不知的.

    如果有得我揀, 我會揀堂食, 這樣可省下一套膠盒. :)

    回覆刪除
  3. 新鮮!引死人!我淨喺有罐頭裝吃......

    回覆刪除
  4. 下次你回港就可以吃新鮮龜苓膏啦! :)

    回覆刪除