2008年9月27日星期六

黑格比


颱風「黑格比」在剛過去的星期二給香港帶來一個八號風球,公司下午四點半己放工員回家,早個半小時放工當然開心,但報銷了一把雨傘! >.<

這個半小時的人工扣回買傘及買打風儲備食物(零食及麵包)的錢,嘿嘿,平數,無得也無失,但是呢,晚上的課堂Cancel左,咁又幾開心,因為是晚真是不想上堂,現在明正言順不用上課了. ^^ (希望有makeup class啦,如果唔係考試就大劑!@@)

這個風很勁,吹到人都企得不穩,行路時好像好她推著走以的!四周的樹本有不同程度的損毀,很多車站牌也倒下。但奇怪的是,今天己是星期六,點解這些站牌還攤在地上呢?

(上圖拍於2008年9月27日4:55pm 剛買新雨傘之後)

4 則留言:

  1. 清潔工人放假卦...=_="

    回覆刪除
  2. 我諗可能係事不關己己不勞心的問題。

    事關我見到有兩個牌己放好, 其他的無人理, 而那些都是私營小型公司車站牌, 如果那些公司不派人去整理, 就沒有人幫他們執; 我諗就算師機見到自己公司的車站牌瞓底左, 佢地都多數不會主動去執 (而事實上真係無人去執)。 ^^"

    回覆刪除
  3. 呢D咪喺人性囉,小巴公司有商會嘛,又或者大家以為「有待處理」啦。

    回覆刪除
  4. 係囉, 多數都係咁樣. 唔知幾時先放番好, 唔通要... >.<

    回覆刪除