2008年9月16日星期二

翡翠拉麵小籠包.Crystal Jade

上星期有親友訪港,自薦安排一日的活動節目,上下午的活動總算在掌握之中,但午饍出現了一點意外,因為原本打算光顧的食店搬了,所以只好臨日在附近找過另一間,看見Crystal Jade的修裝很不錯,客人又多,所以試試。

一行七人,好彩等了不太久就有位,而且安排的坐位很不錯,是半圓形的卡位,而卡位背竹佷高,近一個成年人的高度,這位設計,另一客人有獨立的空間,不像酒樓般你眼望我眼如多枱人一起吃飯,所以感覺非常戈良好,讚!

DeepC對吃什麼沒意見,由眾人來選,下圖是其中大部的食物:

[鬆脆燒腩仔、蜜汁靚叉燒、灼西生菜]

[南乳粗齋煲]

[黒醋咕嚕肉]

眾人對黒醋咕嚕肉十分欣賞,所以encore來多一碟,的確味道很不錯,不像一般咕嚕肉的高甜,這個淡一點點,多了黑醋的芳香,加上所有小菜即叫即製,熱辣辣,非常美味可口。而服務員的Service也很好,茶水不時補充,這餐大家吃得很開心,埋單平均每人約HKD60,是一個不錯的選擇。

地點:沙田新城市廣場一期1樓169-170號舖

8 則留言:

  1. 有時撞吓撞吓,會遇到啲不錯的選擇。

    回覆刪除
  2. 幾抵喎,咕嚕肉我都好鍾意食架,
    以前同啲朋友食親飯,
    都一定唔會少叫我碟咕嚕肉!

    回覆刪除
  3. linerak: 係囉, 好多時撞下撞下又會遇到正嘢食. :)

    回覆刪除
  4. 魔法豆: 有無吃過齋咕嚕肉呀? 我最近在吉之島買了盒齋咕嚕肉, 都幾好食架. :)

    回覆刪除
  5. deepC,係呀?未食過呀,我附近間Jusco執左,無得食lu~~嗚嗚!

    回覆刪除
  6. 以前喺時代廣塲、太古城果兩間,真係排曬大隊架!近來少去了!

    回覆刪除
  7. 魔法豆: Jusco 現在都有好多間, 有機會經過其他分店就留意下啦. ^^
    (不過, 好似唔係間間都有得賣)

    回覆刪除
  8. CatCity, 看來你都是食家wor~ ^^

    回覆刪除