2008年9月19日星期五

Homemade 手打魚蛋

話說前陣子DeepC媽在筲箕灣買了包手靚大地魚乾,百多元,打算將魚乾打成粉來製魚蛋,見街市朋友有地方而工具齊備,所以跟友人一起製作。點知給DeepC看到這個街市朋友所代準備的材料,當堂無聲出兼走人。其實不是什麼大件事,只是眼不見為乾淨,相信在外面所吃到的魚蛋也是用差不多的材料,1/3比例的肥豬肉之嘛,又有什麼稀奇?不過親眼看過又吃入自家肚,當然感覺不同啦!

(D=DeepC,M=DeepC媽)
M:『這些好吃嗎?』
D:『你自製那些好吃得多.』 >.<
M:『外面的魚蛋都是這樣啦.』
D:『係丫,但我唔喜歡這樣的材料比例,你整果D都唔係咁整,你果D有魚有肉,少肥膏,自己剁肉,好吃好多~ 』
M:『唔好嫌三厭四喎!』
D:『咁係你出品果D好吃D嘛~』 

跟著隔一天廚房又有大程工,先是傳出剁肉聲,之後係啪啪啪啪的打攪肉聲,原來DeepC造魚蛋。你看,手法快到咁樣架,勁!
這些材料就正得多,豬肉及魚肉的比例約1:1,用瘦肉及芥花子橄欖油,不落粉的,一會兒一兜肉就變成兩碟的魚蛋。

蒸好後的成品就這樣,之後過下冷河及放入冰箱,增添點彈牙感。

味道如何?當然十分美味啦!:D
這麼多可分批吃,只需放入冷藏就可以了。

6 則留言:

  1. 記唔記得以前有話街外魚蛋有什麼粉?!
    自己整梗係好啲啦!

    回覆刪除
  2. Haha
    您的媽咪也是聽著您些亂撒嬌呀~
    AN

    回覆刪除
  3. linerak,
    好似係落薯粉, 落左薯粉就唔洗用咁多魚肉, 成本平好多.

    回覆刪除
  4. An,
    haha, 都唔知係唔係撒嬌, 我都唔知, 可能有人覺得我咁好麻煩都未定. ^^

    回覆刪除
  5. 咁正嘅,溫暖牌魚蛋,你就幸福啦!有無 recipe?幾多魚肉幾多豬肉幾多粉?:-P

    回覆刪除
  6. 我媽咪話魚肉豬肉的份量係1:1,
    通常魚肉會比多d,
    話名係魚蛋嘛~ 應該魚肉占大部份,
    不過她喜歡用1:1,
    我家不落粉的,最多只落丁點鷹粟粉,
    加適量糖鹽豉油胡椒粉即可,
    真是真材實料架! :)

    回覆刪除