2008年10月14日星期二

agnis b. Chocolate


收到一盒十分精美的agnis b. Chocolate,真開心,看到也不捨得食,由於最佳食用日期不長,所以都要吃,哈!

上圖的朱古力,粒粒有不同圖案,不同圖案代表不同味道,這次與家人分享,味道很不錯,香味很突出,但濃不過朱古力味,所以就算味道特別也很容易接受。吃過的有:

香片綠茶黑朱古力 (3,1)

焦糖牛奶朱古力 (3,3)

黑胡椒黑古力 (2,1)

花生醬牛奶朱古力 (3,2)

熱情果牛奶朱古力 (2,2)



上方括號分的第一個數值代表Row,後一個數值代表Column,用來指示出朱古力的位置,請由上而下左至右來看。這個品牌的朱古力很特別,好看又好吃,真是送禮佳品。^^

10 則留言:

  1. 有蜥蜴仔圖案㗎!好 cute D pattern! 4 個 row 喎...未食到!

    回覆刪除
  2. 己吃光了, 跟家人一起吃, 所以未能品嚐所有味道。

    其實... 係咪應該一個人吃晒呢?
    所謂, 獨食難肥,
    今次實肥硬了~ ^^"

    係呀, 蜥蜴仔圖案是 "冧酒黑朱古力", 吃這粒的人話味道好正, 只有酒香, 酒味不濃wor~

    回覆刪除
  3. 又係朱古力!真有口福,次次都食貴野...

    回覆刪除
  4. 之前睇書介紹過,但以為得個靚字~見你試左,好想吃:P

    回覆刪除
  5. 黑胡椒黑古力怎樣? 我未吃過。
    你知我鐘意架啦~
    引死人啦~

    回覆刪除
  6. To: 魔法豆,
    係囉又有朱古力食, 都唔係似似貴嘢啦, 過幾篇介紹一隻味道OK的日本進口低價朱古力. :)

    回覆刪除
  7. To: Shum Shum
    係呀, 這隻朱古力幾好味架, 吃的時候不只有味道的感覺, 還有開心的感覺, 因為大特別了, 吃前不知什麼味, 有神秘感, 戰戰兢兢地試, 吃過感好味, 所以特別開心. :)

    回覆刪除
  8. To: Linerak,

    我當然知道你喜歡朱古力啦~~
    現在用文章跟你分享囉~~

    黑胡椒黑古力的味道幾特別, 有黑椒香味, 但辣味就少了5%左右, 同時還有濃濃的黑朱古力味. 你可以試下幻想身在香料市場吃了一粒黑朱力, 相信感覺是差不多. ^^

    回覆刪除
  9. 我也猜不便宜, 這是禮物, 收到時很開心, 如果是平日自己吃, 90% 不捨得買. :)

    回覆刪除