2008年10月16日星期四

十年了


這個地方,曾經令下留下不少眼淚,需要多是不是生離死別,但出現過那種依依不捨的能量,一定大得無法估計。但同時,這個地方也帶來無限希望。


十年了,時間過得這麼快,當日的車來車住景象,聞名世界的飛機底飛現鬧市情境,此情不再,留下的是厚硬的鐵絲網。


舊機場內的場客運大樓不見了,瞭望台不見了,各大航空公司的辦公室不見了,只有雜草縱生,場內空空的,可以望到東九龍的一角。

但這處還是給人無限的希望,可是十年了,政府的計劃還未定好,一改再改三改再。 @@"

不過,生機處處,只要不放棄就有希望。其實近期都有驚喜,舊機場內掘出龍津石橋遺蹟,這個己是無價寶呢!希望日後的啟德可以再車水馬龍。

上圖拍於2008年9月26日 7:00pm
地點:舊啟德機場外巴士站

相關文章:
啟德掘出疑似清朝石橋
[民航處] 啟德機場1925 - 1998

8 則留言:

  1. 油街趕咗D Artists 走之後(停咗無發展?),一部份去咗長沙灣屠房(又喺停咗無發展?),一部份就去咗舊機場(都喺停咗無發展?)開檔,靜靜搞 Art,嗰時都去過探朋友,當時舊機場己經面目全非,三個地方都好污穢,好多細菌!
    細個住過九龍城,成日會去機場瞭望台玩,好多回憶,依家見倒你D相,感覺真喺好依稀!@.@...

    回覆刪除
  2. 我都很常搭車經過舊機場, 每次見到這地方都是滿腦問號, 點解還是地盤及臨時停車場? 點解咁好的地方攪到這樣.

    Artists的地盤成日比人陏當然有點那過, 不過現在都好了點點, 最少有牛棚可以長線發展;
    希望未來Artists有更多空間, 政府在藝術發展出多點力. :)

    回覆刪除
  3. 現在政府要好小心批出地方用途..因為反對聲音越來越大了!

    回覆刪除
  4. 第一次用新機場,是返港看老爸老媽。
    我都唔知原來舊的停用了,那時忙過頭,無睇新聞。
    雖然好新,好靚,但缺乏了親切感。
    並沒有像回到老家的感覺,好似去了陌生的地方。

    回覆刪除
  5. To: Shum Shum,

    係囉, 真係好多反對的聲音, 要十分十分小心, 但, 其展示速度接近零, 慢到出奇. ^^

    希望這塊地方快些回復生氣啦! 這樣就可以增加基建及商機. :)

    回覆刪除
  6. To: Linerak,

    咁你要多些返港啦, 所謂一次生兩次熟, 三次係(唔)會大結局, 用得多就親切, 用得多就唔陌生架喇~ 嘻嘻

    回覆刪除
  7. 這個地方已經荒廢十年了,
    以後有郵輪碼頭,可以再有生命。

    回覆刪除
  8. To Dozy,
    一天未建好, 一天有變數. 近代香港人多了很多聲音. ^^

    回覆刪除