2008年10月24日星期五

接 TAG:六件無聊瑣事

盈祉~胡思亂想界tagged咗,好呀,接下先~

無聊野?無聊野的定義是? ?DeepC喜歡做有趣事,但所謂的有趣事可能在別人眼中可能是無聊的。

今天分享6件DeepC的開心事(即是人家覺得無聊不過的東東)。 ^^

(1)跟上司討論問題時,電話響起,上司講電話,DeepC在等待時將他枱上的筆及文具續一棟起來,攪到佢張枱好似樹林。 XD

(2)想東西,例如這篇=>五指洞之後


(3)研究筆跡


(4)出Blog post 報告天氣 => 天氣報告

(5)攞媽咪廚房的東西來增值 XD
看看這篇=>「生活藝術」就可知一二

(6)將散亂的乾瑤柱整齊地放入玻璃瓶內,排到好似藥材舖那些的乾貨般。



好,是時間講下Tag的rules,原本有6條rules,如下:
1. Link to the person who tagged you. (連結踢你的人)
2. Post the rules on the blog. (寫下規則)
3. Write six random things about yourself. (講一下6件關於你自己的無聊瑣事)
4. Tag six people at the end of your post. (踢6個人)
5. Let each person know they have been tagged. (告知被踢的人)
6. Let the tagger know when your entry is up. (告知對方你已經完成)

Rules是人定的,咁DeepC加多條比自己 => "可選其中二條rules括免",咁就選4&5啦~

(有興趣的網友可以自行tag自己,tag左後可以在這裡留言,有留言有網址的話到時Link埋你.)

4 則留言:

  1. 6.將散亂的乾瑤柱整齊地放入玻璃瓶內,排到好似藥材舖那些的乾貨般。

    你同小妹一樣,唔需要整得咁齊整時就走去做...

    回覆刪除
  2. 有咩所謂wor :P
    Happy 下次嘛! 享受過程嘛! ^^

    回覆刪除
  3. 全部都好可愛呀!生活藝術 好正!:-P

    回覆刪除
  4. 點解係可愛架??唔係有趣咩?
    我覺得非常有趣, 不過我身邊的人就唔係咁諗囉~
    哈哈

    回覆刪除