2008年11月25日星期二

元朗佳記.B仔涼粉


出名的元朗B仔涼粉,上回行南生圍,有親友帶DeepC去見識,試過後也覺得名不虛傳,真是平靚正!


一碗B仔涼粉,可給五六人分享,因為那個碗不是飯碗,是湯碗來!他們的地方很大,是多個舖位相連,還包了一條橫行,聽聞日平也相當旺場,生意很好。 :)


除了涼粉外,還有其他甜品及小吃,如馳名的腸粉。當晚是其實己吃晚飯,只是過來吃甜品,所以只叫了三款食品,包括腸粉一碟(HKD5),芒果糯米卷一客共六件(HKD2X),以及一碗B仔涼粉(HKD57),平均每人約HKD15元。


說回B仔涼粉,真是抵吃,而且十分美味,三份一份量的涼粉,放上三份二的生果,而且生果種類繁多,好像有十多種,有:芒果、西瓜、香蕉、木瓜、奇異果、大樹菠蘿、椰果、紅毛丹、蜜瓜、菠蘿、水蜜桃...,非常豐富,同時他們還送上一小碗花奶,加點來吃,更加香滑,正!

6 則留言:

  1. 很多年前聽到有朋友說回收涼粉的事後,
    不是有人提議去....

    我自己唔會去...

    回覆刪除
  2. 我很少吃涼粉, 回收涼粉未聽過呀. ^^"

    回覆刪除
  3. 回收涼粉?! 唔係呀嘛~

    回覆刪除
  4. 回收回收, 開中大家好hit 的topic. haha

    (不過係米有回收涼粉一事, 或是陳年舊事今己不再, 那就唔知lu~)

    回覆刪除
  5. 咁又係, 食少D都無壞! :)

    回覆刪除