2008年11月28日星期五

我爸的幽默


從廚房出來,看到枱上的生果不禁內心微笑,立即拍下。 :)
DC Mobile Snapshot
Place: Home
Date: Nov 2008

12 則留言:

  1. 我有時也做這些,看看小妹有沒有留意到...

    回覆刪除
  2. 我猜小妹多數留意到啦! ^^

    回覆刪除
  3. 搞鬼喎...等我得閒都同女友玩吓先

    回覆刪除
  4. 她次次都看到,小朋友沒什麼事忙,這些小事一定知!

    回覆刪除
  5. Dozy,
    攪這些可增加生活情趣, 我諗多數人都會喜歡. :)

    回覆刪除
  6. Linerak,
    都要小朋友有好的觀察力先看到. 現在好多小朋友只顧打機, 其他的都唔理. @@"

    回覆刪除
  7. 你老豆都幾風趣幽默喎,好得意!

    回覆刪除
  8. 其實好少見佢攪這科, 我諗每個人都有其幽默的一面, 只是其他人未必察覺到。 :)

    其實呢, 我覺得你的貓貓仲攪笑, 想起那張卷起來的相就笑得出. Haha

    回覆刪除
  9. 係呀, 幾得意, 而且好少在家見到這檥的擺設. ^^

    回覆刪除
  10. DeepC,估唔到你仲記得我隻貓貓喎,哈哈!多謝你!

    回覆刪除
  11. 魔法豆, 你隻貓貓咁可愛, 當然記得啦! :)

    回覆刪除