2008年12月29日星期一

再見樂香園咖啡室(蛇竇)

看新聞得知,位於中環的樂香園咖啡室(蛇竇)今天結業,真可惜呢!點解現在市道唔多好那些業住還重鎚加租?睇怕那個單位加貴租後都幾難租得出,同時香港又少了一間古老又有特色的咖啡室,有嘜謂??

還記得一年半前幫襯過一次(2007年6月14日 post=> 樂香園咖啡室.蛇竇 ),那次因為吃得飽,所以沒品嚐他們遠近馳名的蛇竇雜批,當時以為日後還有機會,點知為時以晚。
只可在此講句再見,希望真的可以再見!
(唔知佢地會唔會好似泰昌餅店咁可以好快重生呢? 希望可以啦!)

3 則留言:

  1. 剛剛看明報網, 提及有間時裝公司出高價要求租該鋪, 高1.5倍, 所以業主答應改租給他們.

    不過市道唔好, 這個價格可否持續都係一個疑問. Anyway, 都係希望樂香園可快些從出江湖. ^^

    回覆刪除
  2. 係咪即係熱狗王呢?

    回覆刪除
  3. 熱狗王?你指樂香園嗎?
    樂香園是咖啡室, 有出名的奶茶及雜批, 由於有閣樓, 以前好多公務員吞pop到樂香園吃下午茶(唔怕比人看到), 所以有蛇竇的美名. ^^

    回覆刪除