2009年1月9日星期五

Lotte Dream 72 & 56% CACAO

再一次Lotte Dream 72% CACAO Chocolate,加多一個52%的,兩款都是新版,樽仔比前一個版更靚,在工展會上買的,特價,平均一樽HKD18,很抵買呢! :)

Lotte這系列的朱古力真係幾好食,而且他們的selling point唔少,例如:Promise The Best, Safety, Health, the best of Korea,看到這些points 己覺得吸引,當場啦,係咪真係咁堅就唔知喇,但他們這些direction很不錯! :)

第一次買Dream 56% CACAO這款,開樽後同樣看到內裡有張小廣告單張,雖然看不明韓文,也猜到sell healthy life style, OL 之類的Points,單張設計感覺清新,有一定吸引力,味道方面OK,比72%淡少許,是一個不錯的選擇。

8 則留言:

  1. 我都有食的.


    我之前O係荃灣都好似係咁上下價錢...
    check check 再覆你

    回覆刪除
  2. Thanks 悟樂!
    我前陣子在非工展會期間, 最平果次都要HKD19.X一樽, 而正價就要廿多三十元.

    回覆刪除
  3. 今日去荃灣睇...
    大樽的冇曬貨...
    得返細的 48g 版.
    $12 一樽, $20 兩樽
    計返 $20 96g <- 貴尐.

    個老闆話要遲尐先會返貨...

    回覆刪除
  4. 悟樂,
    謝謝你的資料! 看來要再等下先入貨Lu~

    回覆刪除
  5. 我想問荃灣邊到有的賣?
    仲有除左荃灣有的賣仲有無其他地方有的賣?

    回覆刪除
  6. 請列地址啊!!THX~^_^

    回覆刪除
  7. 這兩款朱古力現在很多地方有售, 不時在古之島及7-11見到, 在專賣零食的店舖也可以容易買到.

    回覆刪除