2009年2月4日星期三

立春

8 則留言:

  1. 我這裏好熱,成40度!
    立春的話我地也差不多秋天了,希望無咁熱~

    回覆刪除
  2. 40度? @@"....
    希望你們那邊快D涼返少少啦.
    我猜我這邊好快會潮濕. :)

    回覆刪除
  3. 今年咁早立春﹐唔通又係雙春兼潤月﹖

    回覆刪除
  4. 係啦,今年好早立春, 無潤月, 中西情人節就同一個week, 四月初又到清明, 時間過得真快~ :)

    回覆刪除
  5. 40 度? 係咪即係打澳洲網球公開賽嗰度?
    見到有網球手頂唔住退出喎!

    回覆刪除
  6. Linerak, Dozy的問題你答啦, 我諗你會知. ^^

    回覆刪除
  7. 係呀! 墨爾本 Melbourne 呀!
    熱到有人死了~仲有地方電停,驚你熱唔死...
    但賽事大多在黃昏或晚上舉行,但係都好難頂~
    我住的地方近 Sydney 也30幾度...

    英國有人凍死,這裏有人熱死,唉...

    回覆刪除