2009年2月7日星期六

新興棧.生滾魚粥

忙了很久,前日取了半天假辦點私人事,順便relax下,經過佐敦寧波街,DeepC媽提議到新興棧吃早餐,真是好提議,過住經過附近也被這間魚粥店吸引,可是從未幫襯過,今次真是好機會了。

平日DeepC不是很常吃魚,因為怕腥,不新鮮不吃,又或吃深海魚,所以點粥時都有點猶豫;這店獨沽一魚,鯇魚,有點擔心魚腥味重,不過見他們很Prof,整條不同部位也有得吃,例如:魚腩、魚雲、魚咀、魚下巴、魚鮫、魚尾、魚鰾...想心應該OK啦。

安全起見,還是叫了一碗比較簡單的魚片豬膶粥(上圖),粥料很多又新鮮,有大量生菜,薑絲切得非常幼細,粥底夠熱,魚片不腥,很好吃。而另外還叫了個炒麵,HKD15一碟,雖然味道普通點,但大大碟,非常抵吃‧DeepC媽叫了碗魚胶粥(下圖),一邊魚胶棟起來,看來很有睇頭,DeepC也吃了一口,很鮮甜啊!真意想不到。

這粥店看來很好生意,各客人也吃津津有味,而食品價格不算貴,上圖兩款粥也是各HKD26一碗,相信日後會再幫襯。 :)
地址:佐敦寧波街23號

4 則留言:

  1. 工作上是否已經做完啦?才可以放假輕鬆吓?!
    你都好似忙咗好耐咁...

    回覆刪除
  2. Linerak,

    係呀, 真係忙咗好耐, 這幾天不用再mid night working, 可以好好休息下. :)
    不過個project 要delay多一個月, 我諗兩星期後又要再忙過.

    回覆刪除
  3. 等我都去試下 ^^

    回覆刪除
  4. Happy,
    如果試過又好味的, 到時記得分享下, 我只款過兩款, 還有十多未未試過呢. ^^

    回覆刪除