2009年9月25日星期五

蛋撻王.茶餐廳奶茶

返工的日子,要在外面吃個午飯,閒閒地都要三十元或以上,所以帶lunch box最著數,省下的錢可以補貼其它消費。其實都不是天天有lunch box,間中出外吃午飯是少不免的,但貴有貴吃,平有平吃,好像這一餐就十分經濟,又有驚喜,因為試到新東西。先講講價錢,這餐只用了十多塊元,共有三樣東西吃,包括有:蛋撻王曲奇餅底蛋撻、蛋撻王雞批,以及蛋撻王「茶餐廳奶茶」。你飲過蛋撻王出品的「茶餐廳奶茶」呢? ^^

這支奶茶味道唔錯,拍得住茶餐廳的鎮冰奶茶,很香滑,味濃,飲完幾精神!這個樽的外形有線條美,細細樽,只得280毫升,不過一定比餐廳涷奶茶的抵飲,因為無冰嘛~

叫得蛋撻王,當然主打Sell蛋撻啦,那個曲奇餅底蛋撻水準Keep得幾好,可是這次給雞批搶了風頭,因為這個雞批真係好好味,熱辣辣,攞到返公司還是非常燙手,撻皮有光澤,又香又鬆軟,不停散發出甜甜的雞批香味,輕輕咬一口,嘩~正呀,餡料多,雞肉不少,還帶點汁,口感很好,不一會己張整個吃掉。 :)

12 則留言:

  1. 我這裏午餐的價錢是約 $7~9
    好一點的也要 $10
    坐在餐廰內的就起碼 $15
    越來越貴了~!

    回覆刪除
  2. 雞批未試過,
    蛋撻就食過,
    味道一般,
    但價錢唔值,
    我淨係覺得哩間嘢愈黎愈貴喳!

    回覆刪除
  3. 早餐我就用最慳皮既方法....25.9 一罐鬍鬚佬麥皮...食足兩個月
    支奶茶都好少見wo~~

    回覆刪除
  4. 我office附近也有一間蛋撻王,新鮮人說得沒錯,食物價錢愈黎愈貴,它若再加價我就不幫襯它了。

    那支奶茶我有飲過,味道的確幾好,蛋撻雞批少吃,早餐我名多數買粥(幾好味)、炒米粉和豬腸粉。

    回覆刪除
  5. linerak,
    你那邊吃午餐都唔平wor~

    回覆刪除
  6. 新鮮人,
    他們有好多款蛋撻, 你吃過邊款呢? :)

    吃東西都要看彩數, 遇啱廚師失手, 咁就... 哈哈

    回覆刪除
  7. 港男大力,
    你的早餐真係勁抵wor, 慳番唔少啦~ ^^

    回覆刪除
  8. Ivy,

    謝謝到訪! 是啊, 物價越來越貴。打工仔真係要看budget 來消費!

    回覆刪除
  9. 鬼叫自己窮咩...唔係咁樣,真係無計架啦
    識得慳錢先係發達之道...(但我仲未識...)

    回覆刪除
  10. 港男大力,
    識得慳錢唔一定會發達, 識得搵錢就易發達得多. ^^

    回覆刪除
  11. 咁等你地教下細佬啦hahaha....

    回覆刪除
  12. 港男大力,
    發達無秘笈, 不過發達的人都有很多相同的特徵及處事之道, 或者你可以以他們作參考. :)

    回覆刪除