2009年9月15日星期二

巨爵帶來秋季的夏日麼麼茶

昨天打風提早放工,這個風叫巨爵,來得快去得快,但也帶給香港大部份市民數小時的假期。按公司規矩,八號風球除下後兩小時內回到公司就可以了;昨晚執相片執得夜,不理太多,一於睡夠才起床,連天氣報告也不看,只要窗外未出現巴士就是。睡醒後,慢慢嘆早餐,八號風球在十點十五分才退下,TVB突然改播電影「夏日麼麼茶」,時間剛剛好,看完才出門。這個突發假期,真是比平日的假期更假期,正! ^^

8 則留言:

  1. 很喜歡這套戲,
    好陽光有夏日feel!

    回覆刪除
  2. 我還未看完麽麽茶就已經出發返工了
    n年前看過,現在已經沒有印象了

    回覆刪除
  3. 雖然睇過呢套戲幾次,但係睇親都幾好小
    "我叫小強,小而強大~"

    回覆刪除
  4. 新鮮人,
    這套戲真係好有陽光feel, 景靚, 看到都舒服, 跟打風室外成強烈的對比. ^^

    回覆刪除
  5. HaPPy,
    我也不記得故事內容, 不過看看下又記起些. 其實我都是中途看, 看到完場才出門. ^^

    回覆刪除
  6. 港男大力,
    謝謝到訪!
    這套電影有不少笑位, 真係幾好笑. 好電影, 百多不厭. :)

    回覆刪除
  7. 唔使多謝啦, 一齊分享下嘛,你都可以係我度俾下意見,我仲係blog新手:P

    以前因為呢套戲我都發神經係度彈結他,"我要仔陪著我..."HAHA...

    回覆刪除
  8. 港男大力,

    係囉, 網絡平台互相友善交流. :)

    回覆刪除