2009年9月25日星期五

紅豆朱古力

上圖的紅豆朱古力是前陣子在吉之島購買,不貴,約十元,這個Brand平日唔多覺眼,見味道幾特別,好奇買了一盒試試。

實物跟包裝的圖樣差不多,真是三分二是紅豆餡,三分一是朱古力。一盒20 pieces,平均五毫一塊,真是很平。

打開盒子,嘩~富貴Look,金光閃閃,好像成盒都是金磚,哈!係咪好有睇頭呢~

主角如何?OK架,紅豆面有壓花紋,味道不錯,好香紅豆味,溶掉的紅豆有點似紅豆沙的質感,而朱古力味就欠俸,差不多給紅豆味蓋過。以這個價錢買到這個質素產品,可說是物超所值,but, it is not my cup of tea~

4 則留言:

  1. 呢D 朱古力成日都覺得佢太甜,係咪呢??

    回覆刪除
  2. 會唔會好甜??因為,我成日都覺得日本朱古力係超甜而且無可可豆味...

    回覆刪除
  3. 港男大力,
    一DD啦, 有不同甜度的.

    回覆刪除
  4. 貓比斯,
    這款紅豆朱古力不算好甜, 而日本朱古力, 要看看cacao的度數, 選些高度數及bitter 版就會少些甜. :)

    回覆刪除