2009年9月28日星期一

東京站 章魚小丸子.Q餅

與DeepC媽逛街,經過旺角豉油街,看到小食店「東京站 章魚小丸子」,給他們的Q餅吸引,Q餅即是可麗餅,是即叫即做,餡料自選,可鹹可甜。


是次選了紫菜肉鬆及芝士,餅底香脆,熱辣辣,鹹中帶甜,都幾可口,大大份,只售十多元,幾抵吃。這店還有叮噹燒餅及章魚小丸子賣,喜歡吃日本小食的朋友就啱晒啦。 :)

12 則留言:

  1. Q餅簡直賣飛佛
    以前去親旺角必食!

    回覆刪除
  2. 我從來都未見過,
    真係out! =(

    回覆刪除
  3. 有沒有雪糕餡的?我喜歡吃甜多些...

    回覆刪除
  4. 印象中q餅好似無, 但係一間食意大利餅既就有, 名唔記得, 但佢係沙田,尖沙咀都有

    回覆刪除
  5. 港男大力,
    Q餅好吃! 最好當午飯吃, 因為都幾大份. ^^

    回覆刪除
  6. 新鮮人,
    現在見到了, 咁未唔Out囉~ ^^

    回覆刪除
  7. Ivy,
    如果想吃雪糕餡, 可以啱下吃班Cake, 麻布茶房有得吃. :)

    回覆刪除
  8. 港男大力,
    係囉, 我都唔覺眼有Q餅配雪糕, 不過有機睇漏眼, 下次留以下先得.

    回覆刪除
  9. 如果想吃類似的餅
    Marion Crepes 都是一個好選擇:)

    回覆刪除
  10. 港男大力,
    Marion Crepes 跟麻布茶房(Azabusabo Tokyo)好似係同一間公司.
    看似Marion Crepes是他們的甜品部.

    回覆刪除
  11. 港男大力

    謝謝好介紹。

    DeepC

    雪糕班Cake我在沙田新城巿廣埸吃過,麻布茶房就未,其實除了雪糕和蛋糕,我好少食其他甜品的,除咗亞媽整的蕃薯糖水、涼粉和大菜糕。

    回覆刪除
  12. Ivy,
    屋企的甜品當然正,
    在外吃甜品可當是消遣節目. ^^

    回覆刪除