2009年10月5日星期一

2元的愛情密碼


2元的愛情密碼,有多少愛情可言?
2元,連買支有氣的perrier也不夠,省點氣吧!

14 則留言:

  1. 真的會有人回嗎? I doubt...

    回覆刪除
  2. LINERAK,你唔使驚, 呢D MESSAGE 必定有人回
    即使你打,"你回訊息有100 萬收",都有人會回
    呢D就係人既內心...

    回覆刪除
  3. linerak,

    多數會有人回啦, 好多人好奇心重, 而且... $2, 大部份人的心理都會覺得玩得起. 相信大部份人都是理性的, 而不理性的或自制力弱的人就...好易送錢比人洗. ^^

    回覆刪除
  4. 港男大力,
    莫非你都... 想回? ^^

    回覆刪除
  5. 我想回...氣...
    HAHA....呢D message...
    令我愈黎愈體會到一個理論....

    回覆刪除
  6. 都唔知係乜水?=,
    浪乜鬼漫喎,
    浪費時間和金錢!

    回覆刪除
  7. 睇麥提爽講既"長尾理論"囉
    引申到一個事實
    無論你d 野有幾無聊幾無謂,只要有個地方俾你賣,總會有人買...

    回覆刪除
  8. 新鮮人,
    是否浪漫就唔知lu~
    但一定興趣也沒有. :)

    回覆刪除
  9. 港男大力,

    麥提爽?? 我只認麥提莎至bor~, but, 佢個point幾好, 這個世界真係有人賣就有人會買. :)

    回覆刪除
  10. 呢個都係我推理出黎
    佢最主要既係"長尾理論"(我個BLOG好早前有寫)

    其實麥提爽即係黃子華HAHA...睇下電視你會知

    回覆刪除
  11. 港男大力,
    Oic, 原來佢係麥提爽. ^^

    回覆刪除
  12. 老實...老昆得嚟又幾浪漫喎!

    回覆刪除
  13. Dozy,
    吓~! 浪漫? 唔係嘛~
    老實的老昆這個就真. ^^

    回覆刪除