2009年10月12日星期一

珍珍薯片.旺角風味篇

間中在週末到逛吉之島作,十次有九次都有收獲,不過九成九都是吃的,這款珍珍薯片,相信在其他超市都有得買,但平日到超市很少逛他們的零食部,因為人多地方又不寬敞,所以沒見過。點解會買佢?
因為佢個名及包裝吸引!
旺角風味篇,很親切呢~
你地睇,連袋邊都印滿旺角區的街道名,
很香港feel的一包薯片!
味道方面,OK喎~
比原味的珍珍薯片多丁點薯仔味,還有些烤香腸的味,厚身一點,不像過住的又油又焦脆。

14 則留言:

  1. 我鐘意珍珍! 返香港一定要食!

    回覆刪除
  2. 好耐之前食過一次, 都幾有"旺角掃街feel"
    但最好食都係原味, 鍾意個隻薯仔味^_^

    回覆刪除
  3. 什麼是「旺角掃街feel」味嘅薯片呢?
    很難明喎!

    回覆刪除
  4. 咪係旺角掃街個陣既野呀~~
    珍寶腸,魚旦....個d呢...

    回覆刪除
  5. 吉之島我這邊有喎,下次去開買來試試,
    呵呵~ 雖然已經介0左薯片好耐...

    回覆刪除
  6. linerak,

    家陣珍珍有幾款味, 多左好多選擇. :)

    回覆刪除
  7. 大力,
    "旺角掃街feel" 這個容易又幾特別喎, 唔錯唔錯!

    (我跟新鮮人一樣, 開頭都唔明. 哈哈..)

    回覆刪除
  8. Ivy,

    找多幾個人一起吃, 就唔怕吃過多啦.
    吃小小無所謂, 適可而止就不用戒. ^^

    回覆刪除
  9. 無錯, 佢係MK薯片!!!

    唉DeepC....
    睇黎我都要立心戒下...
    好似"游佳"咁...

    回覆刪除
  10. 美麗瑩,
    謝謝光臨!
    係囉, 真係MK薯片 . ^^

    回覆刪除
  11. 大力,
    "掃街" 後 "游佳", 跟住唔通... "noun sky"? ha :P

    回覆刪除
  12. haha...我意思係掃街後, 好似電視劇個個"游佳"咁...要忍口....
    可能掃街後, 返到屋企好有"感興"...
    d 野無保證係乾淨...

    回覆刪除
  13. 大力,
    我好少煲電視劇近年, 嘿嘿, 這方面唔多update. ^^

    回覆刪除