2009年11月4日星期三

兩蚊雞

兩蚊雞你諗起什麼?
DeepC為了兩蚊在一棟商場逛來逛去,共進入五間商店找 cutter。
是的,是cutter,真係找 cutter。
唔知點解用開的cutter咁受喜歡,不論在公司及屋企都是。往往自購的Cutter都給別人用爛,到要用時沒得用又去買過把新的。

日本城,十二蚊一大pack,共五把,大小尺碼齊備。太多了,如果買左用唔到的就,阻地方又唔環保,唔買!

吉之島十蚊場,一pack兩把迷你cutter,各長兩吋半。太細了又唔抵,唔買!

三聯書局,一把十多廿元,是高質貨色。太貴了,Cheap用,唔買!

精品文具店,數元至十多元一把。不是有公仔就是金屬殼;次次都是人地用爛,無謂買得太花巧,唔買!

學生文具店,兩三元一把,膠質外殼,這個就啱了,用爛都唔心痛。 ^^

今次的行活,除了省下幾蚊,還可以做運動,以及增加商場人流,一舉三得!這兩蚊的意義己超越港幣兩元的價值,正如GNP都不是齋計錢。 ^^

8 則留言:

  1. Sometimes I do the same like you.
    It is not just because of the price but our altitude!

    回覆刪除
  2. 有時真係唔明 點解d 文具可以平到幾蚊, 貴到幾十蚊...
    乜真係好靚既咩個d...

    回覆刪除
  3. 我都是用這款的CUTTER,原來有咁多款式的..
    我完全沒有留意,只要便宜便好了 ^^"

    回覆刪除
  4. Linerak,
    Yeah! Give me five! ^^

    回覆刪除
  5. 大力,
    係囉, 真係咩價錢都有, 有些真係質素高些而且設計好, 有些是搵笨的. ^^

    回覆刪除
  6. 希樹,
    市面上真係好多唔同款的cutter架,
    尤其是 arts用果D, 是很講究的, 而且功能及效果非常多樣化.

    回覆刪除
  7. 這款cutter幾好用架,
    我以前做artwork都有用佢!

    回覆刪除
  8. 新鮮人,
    我都覺得這款幾好用, 只要紙不太厚就OK, 平平地用得過. ^^

    回覆刪除