2009年11月10日星期二

正版

一向支持正版,現用的notebook己有四年機齡,除了跟Notebook附送的software外,所有software都是open source 或 freeware。堅持用freeware這耐久,有好有不好;不好的就是做功課時苦了同學們又苦了自己,因為功課是合作形式,大家用的software唔compatible,好多時內容的格式會走樣,要執餐飽;好的是從中學了許多新事物,也證明了在香港也可以不用老翻只用freeware都沒大問題。

但最近終於買MS office 2007,其實是不用買的,因為己到風MS都會推出免費的web版 office,跟Google Documents比併,但唔知幾時先有得用;web版都有弊處,如果不在線就用不到了,所以擁有一個office client在這幾年內是有需要的。平時用開Open office,今個學期MS在學校推出student select plan,以HKD399就可以用擁有一個MS Office Enterprise 2007,真係吸引死人!如果有寫過coding的人就會知,寫一個好正的function是非常花時間及心思的,這個enterprise version,包括 Word,Excel,PowerPoint,Outlook,Access,OneNote,Publisher,InfoPath,Groove,Communicator,共十個software,真是物超所值,所以買了一套! :)

為了省五十元郵費,選親身拿取,哈,這個選擇就笨了,因為來回車程要自費,還花了個多小時排隊,假設時間同等金錢,那是次取碟所付出的費用己超越HKD50。碟是DVD,封面好似個大銀,最得意是地區字眼,中國的英文名用了 Greater China,感覺上氣勢跟大英帝國這個名有點相近。 ^^

10 則留言:

  1. 咁唔係學生,
    或者無學生朋友嘅咪要買正價囉,
    幾多錢啊? =(

    回覆刪除
  2. 幸好家中的電腦要晚上工作,公司都買 volume license 比我地屋企用,不用出錢...
    我多數用 freeware,但會好小心看看邊個好和安全才 download.

    回覆刪除
  3. 宜家都體驗緊寫function既難處同埋寫到個function既心情...或者似得但又有bug個無奈...

    公司有volume license, 所以做野都會拎返去做 haha...

    回覆刪除
  4. 新鮮人,
    如果行入鋪買個盒裝 MS Office Standard 2007, 要HKD3286架. 不過MS product有很多唔同的版本, 唔同版本唔同價錢, 有消息有門道的, 就可以買到抵買的products.
    最近Win7上市, 首目的限定版在指定地方購買都是數百元.

    回覆刪除
  5. Linerak,
    你就好啦, 返到屋企都有得用;
    我在屋企都有得用, 不過要vpn返工公先用到, 所以有得用都唔會用. ^^

    回覆刪除
  6. 大力,
    你就會入IT界嗎? ^^

    回覆刪除
  7. 悟樂,
    係非常抵玩! 不過現在無時間玩, 過左Xmas 就可以慢慢玩. ^^

    回覆刪除
  8. 我都是支持正版的。好似limited users的版本是一千元左右的吧。

    回覆刪除
  9. Uncle Ray,
    最平應該是volume license, 不過實價就唔多清楚. 如果是個人一般的文書應用, 買非盒裝的Standard版己夠. :)

    回覆刪除