2009年12月22日星期二

APM聖誕裝飾

今年APM的聖誕佈置,以XO公仔做主角,這對公仔好像是Andy Lau的作品,很可愛,配上七彩繽紛的聖誕飾物,以及天然光,很好看,而已很多人都喜歡,無時無刻都吸引很多人拍照,而且拍得很開心,真是增添不少觀樂氣氛。 

11 則留言:

  1. wah. 等我得閒都去睇下先~
    我剩係見到德福d x'mas 裝飾咋~

    回覆刪除
  2. An,
    今年很多地方都有靚聖誕裝飾看,
    我過兩日還會到TST逛逛. ^^

    回覆刪除
  3. 每個都好靚,我喜歡之前 teddy bear

    回覆刪除
  4. 因為住在觀塘,
    所以時常見到apm不同節目的佈置,
    都不是很喜歡,
    大部份都是"散修修"的,
    東一忽西一忽,
    散亂不堪,
    曾有衝動打電話去說我免費幫佢哋設計好過了,
    不過諗吓都知唔得啦,
    人家簽了合同嘛!

    回覆刪除
  5. 成日覺得APM 放既都唔係太整齊...同埋有D 阻....
    個商場設計掛....

    回覆刪除
  6. Linerak,
    如果聖誕前再經過九龍灣的話, 再影些teddy bear給你看. ^^

    回覆刪除
  7. 新鮮人, 大力,
    我又唔覺得佢東一忽西一忽, 不過場地面積有限, 好多限制, 他們的構思都好大下, 唔夠地方下給人這種感覺又唔奇.

    我個人就會看其主題及實物, 整體格局就不理了, 因為場面大小沒得變.

    回覆刪除
  8. Merry Christmas to you and your family!

    回覆刪除
  9. Dear Linerak,
    Thank-you!
    Happy Christmas & Merry New Year! ;)

    回覆刪除
  10. 大細不是問題,
    所有設計一定有限制的,
    這樣的設計可以用"唔合格"來形容,
    由組合、擺設、色彩都亂糟糟,
    犯了不少基本設計錯誤,
    大家可以和置地的比較下,
    就知何為高手了!

    回覆刪除
  11. 佢個主題係聖誕花花王國, 扮花林嘛, 這個樣OK wor, 貼題.

    也許各花入各眼, 如果喜歡清雅的當然看不上眼. 他們Sell Xsite concept, 設計方面喜歡跳出傳統框框.

    回覆刪除