2010年3月25日星期四

有guts的貓貓

這隻貓貓真夠guts,膽大得佢丫,在人來人往的街市馬路上,瞓在卸貨中的貨車車頭下晒太陽。在牠後面拍了張相,之後諗住行埋佢前面拍張大特寫,點知,佢竟然打開小小右眼,眼珠移到眼角望實DeepC,好似想講:"望咩望,未見過貓咩?有咩好影?!",佢個貓樣真係好寸,不過有性格,好!算!唔影!俾下面這隻有guts的貓貓。

8 則留言:

  1. 冬天時,
    有啲貓會走入剛剛拍好位的大貨車車軚邊瞓,
    貪佢有點暖,
    但到開車時就很危險啊!

    回覆刪除
  2. 佢地好敏感,應該唔會有意外的。

    回覆刪除
  3. 大力,
    係囉, 咁先有性格!
    嗲貓也不錯, 當我有時間陪佢玩時.... ^^

    回覆刪除
  4. 新鮮人,

    上圖的貓相是前幾天拍的, 那天有點陽光, 也許天氣好所以跑出來晒太陽. ^^

    回覆刪除
  5. UncleRay,

    同意! 這隻貓貓都好醒目, 我的手機離牠幾呎遠, 佢都察覺都我在影佢相, 我估一有人上車, 佢會即時跑開.

    回覆刪除
  6. 係呀,啲好鍾意匿响車底,就好似失哋匿响樹蔭下。

    回覆刪除
  7. Dozy,
    這隻貓貓在晒太陽啦, 不是匿埋啊.
    這邊街很多車, 又多唐樓, 剛剛這估位有太陽晒到, 所以我估佢先選這個位置. )

    回覆刪除