2010年7月24日星期六

晨運


今早六點半出門與家人去行山,早上不太熱,有些地方還涼浸浸,陽是柔和的,所以初段都算得行幾舒服,之後當然是大汗搭細汗啦。

山上的晨運客,活動多,各有各精彩,他們大多笑容滿面,有些還主動跟人打招呼,四週都是充滿活力氣息。

回程時在大水管上見到佢,佢都來晨運,你話山上多熱鬧呢~ ^^

10 則留言:

  1. 这不是有毒的蜈蚣吧!?

    输给他啦,你只动两脚双手,人家却是百足齐行!

    哈哈哈~~~

    回覆刪除
  2. 嘿嘿,

    我不知道這是什麼虫, 不過看外形推論, 應該跟蜈蚣是同科. 我見過的蜈蚣, 足是較長, 頭也沒這麼圓.

    對, 他一定贏! 這麼多腳, 步速快到人都跟不上. 不過呢, 我的步距比他大. :P

    回覆刪除
  3. 上次睇完中醫執完藥,發現藥包裡面都有條咁嘅野,不過係乾咗嘅。

    蜈蚣之嘛,我食過啦,哈哈哈!

    回覆刪除
  4. Ebenezer!
    做什么要吃那条百足?不够足气咩?

    嘿嘿~~~

    回覆刪除
  5. Ebenezer,

    吃蜈蚣時是不是滿口腳? :P ^^

    是啊, 其實很多昆都很有益, 華人懂得用有益的昆蟲乾入藥. :)

    回覆刪除
  6. 嘿嘿,

    可能佢係做審計的, 買了藥, 那就乖乖用了吧, 免得給人清算啦~~~~~ 哈哈.

    回覆刪除
  7. 哎也也....我都成日見到呢種虫呀!
    有少少驚...但呢條顏色好像同平日的唔一樣,比較紅D>.<

    回覆刪除
  8. Stilacc,

    我就係己佢顏色靚先同佢拍照. ^^

    回覆刪除
  9. 好滑突,
    見到啲一條條、好多腳、郁吓郁吓嘅嘢就會打哂冷震的!!!
    =______=!!

    回覆刪除
  10. 親鮮人,

    當除去preception and prejudice, 看東西會有另一感受.

    回覆刪除