2010年10月19日星期二

文旦柚

文旦柚的台灣淡水的特產,細細隻,甜度高,看過官方網頁介紹,靚的文旦柚甜度可達13度呢。還未到台北,在台中見到它時已立即買來吃,怕蘇舟過後無艇搭嘛,誰知到了台北後能否找到,先吃為快。 ^^

文旦柚當做期是九月,中秋前,所以還是做期,雖然是合時,最重要還是看實品的質素。朋友在超市吃試吃時說甜,跟著大伙人到另的果店買了一隻來吃,這隻就很一般,雖然這樣但還是覺得不錯,因為有趣,你看,整隻柚比私家400ml水樽還要少,真趣緻。

8 則留言:

  1. 這個柚真小,它的皮是否也是一樣厚?

    回覆刪除
  2. 中秋節見到好多柚賣,
    不過唔知點揀,
    有無貼士介紹吓呢!?

    回覆刪除
  3. 佢真係唔係大隻個隻橙好多jor bor!!妳一次食多幾個都得wor^^

    回覆刪除
  4. Linerak,

    柚皮不厚, 跟大橙橙皮厚度差不多, 當然啦, 頂部就全部是皮. :)

    回覆刪除
  5. 新鮮人,

    我很少買柚, 多數DeepC媽買, 請她講, 聚手那些會好吃些, 乾水柚多數唔好食. :)

    回覆刪除
  6. Ebenezer,

    唔得啊, 不可吃太多, 要留肚吃其他美食嘛, 台灣真是吃的好地方, 美食多的是. ^^

    回覆刪除