2011年2月17日星期四

Japan Mike pie VS Japan Apple pie

今天十五,正常農曆年人家派利事只派到十五,所以今天埋單,成績都唔錯啊!收利事當然開心,還講多多句賀年吉話祝福對方,收者派者都開開心心,你話幾好呢!今年DeepC加料,過年前去Sogo及Jusco辦年貨,選了幾盒日本和菓子及甜餅,開工日帶回公司跟同事分享,見者有份,開工Happy!當日派得幾開心,大都笑笑口,有些同事就好surprise,看見他們surprise的表情,真是...^-^

派了大半才醒起拍靚相,但大部份的包裝已拆掉,只餘下信洲Apple Pie,以及北海道Milk Pie。

日本貨,包裝是賣點之一,單看獨立包裝袋己覺吸引。

最後,九半成派出,留了點點給家人,但DeepC唔夠快手,一件也沒吃過。這次派得幾開心,過程很爽,大家Happy,看見別人收甜點收得開心,感覺很好,同時也感染到快樂! :)

6 則留言:

  1. 當中國情人節禮物都好。

    回覆刪除
  2. Linerak,

    我初六開工, 我諗佢地昨天己沒記起這些甜餅啦~ ^^

    回覆刪除
  3. 又是吃的,怕怕…………

    收红包好了!

    嘿嘿~

    回覆刪除
  4. 喜歡牛奶味多啲喎,
    蘋果批味我麻麻,
    不過我兩款都未食過,
    感覺喳!

    回覆刪除
  5. 嘿嘿,

    兩者同時做, 不是很好嗎?
    新年多美食, 我又吃又收紅包, 很開心呢! ^^

    回覆刪除
  6. 新鮮人,

    這兩款我也沒品嚐過,希望好吃啦, 不過我估味道不錯啦~ ^^

    回覆刪除