2011年4月12日星期二

Again X 4

又無寬頻用! 個半月內出現四次相同問題, 無話可說了, 好在下個月合約期滿!!

10 則留言:

  1. 嘿嘿,

    不是香港的所有ISP是這樣, 只是個別例子.
    我用了這家ISP十年,平時最多一年遇一次半次, 但最近很過份囉, 可許我居住的附近有些工程影響我家的網線. :(

    回覆刪除
  2. Linerak,

    己簽了另一間了, 下個月中就可用別的寬頻service. :)

    回覆刪除
  3. 新鮮人,

    是i字頭那間.
    也許我的個案是個別例子.
    Anyway, 下個月就另一間公司的service, 到時不用煩這些.

    回覆刪除
  4. 我問過啲行家,話如果你同一幢大廈多人用 i 仔就會有機會係咁,因為好嘅 port 位畀人用晒,邊個投訴就畀佢用,上門前轉個好 port 所以師傅上門時實冇問題。師傅走咗佢就轉返個有問題嘅 port 畀你條線...咁點會用得到?

    家陣連李加乘嗰間都係咁,所以仲可以用得過嘅寬頻公司,在我來說只剩得商業寬頻公司,或者流動的...

    回覆刪除
  5. Alexander,

    無眼睇, 咁ge service, 真係令人失望.
    李家寬頻在我那區只可以去到30M, 所以唔buy佢, 嗯, 現在只好看看H仔掂唔掂呢~
    :)

    回覆刪除
  6. Ebenezer,

    唔係好得人驚, 真勁煩, 因為他們的CS hotline係音頻電話, 要接到去客戶主任, 最少要10mins, 還要做很多輸入, 及聽宣傳+音樂+廢話(我地好快會接聽你電話, 請等等,... Thank-you for your calling, please wait a moment....)!

    回覆刪除