2011年5月18日星期三

維記鮮奶

在外吃了幾天早餐,今天在家吃這個,樽裝維記鮮奶,加一個隔夜麵包。
在香港要買樽裝鮮奶已越來越不易,許多七仔/便利店己全部改售盒裝。

上年,附近有一家己結業的老麵包店復出,現時售買過住一模一樣的包點及飲品,包含樽裝鮮奶,懷舊得來又給人一種親切感。

很久沒喝樽裝鮮奶了,外貌太致相同,只旦是多了一個膠封。
這個膠封有兩個用品,一是保護/防止鍚紙蓋鬆膠,也可減少惡意事件發生的機會;二是用作食物營養成份標籤。

在麵包店買了兩樽鮮奶,共HK$12,喝後回樽,每個樽可回HK$1,即每樽HK$5,跟盒裝鮮奶格價差不多,但比樽裝比盒裝新鮮,而且環保。
飲品盒是不能回收的,但鮮奶樽用水清洗後可重用多次,還可以回收再造,真是環保得多。 :)

8 則留言:

  1. 真係好耐冇飲過,
    明天試下先得!

    回覆刪除
  2. 人愈黎愈怕麻煩,
    又要洗又要還樽,
    很少人願意咁做,
    可惜!

    回覆刪除
  3. 話時話,我都好耐世紀未飲過樽裝奶喇。

    回覆刪除
  4. 悟樂,

    值得試! 感覺上樽裝比盒裝好飲呢. :)

    回覆刪除
  5. 新鮮人,

    那算煩?
    吃完東西也要洗手, 順手沖一沖就可以.
    街坊店鋪, 天天經過, 順手還樽有錢收, 不知幾方便!

    更重要的是, 愛香港, 那就要在環保出點力, 這是值得做也應該做的!

    回覆刪除
  6. Ebenezer,

    我也是很久沒飲, 最近才飲返. :)

    回覆刪除
  7. deepc,
    不是我覺得煩,
    係香港人一般會唔願做咁多,
    愈簡單愈方便愈好,
    又要洗又要還,
    佢哋實唔制,
    這就是環保做極都做唔好嘅原因。

    依家啲麵包連鎖店嘅麵包都係獨立包裝,
    原因就係啲人貪快貪方便,
    一攞起就走得,
    很少人會自備膠盒裝麵包返公司食了。

    回覆刪除
  8. 新鮮人,

    以我看就不是, 是商家攪成這個局面,
    不是買家貪方便而成.

    講真, 我見到這些預先用膠袋包好的單個麵包覺得好討厭, 遇啱整區都是以這個模式賣麵包才局往幫襯.

    買報紙也是, 全部入晒膠袋, 趕時間才迫住取埋這些無用的膠袋.

    現在根本可買樽裝鮮奶的地方不多, 不是人不想買, 而是想買也不易, 現在十間有九間超市也沒樽裝鮮奶買. 商家想貨品的存貨期增長才會放棄樽裝改售賣可放多個月(最少也可放兩星期)的盒裝, 以使減底成本.

    我最近幫襯那家麵包店, 他們購售樽裝鮮奶的成績很不錯.

    回覆刪除