2012年9月19日星期三

16小時內參加三個Seminar


唔係講笑,真係在16hours內參加三個不同地區的seminars。

原本只是兩個的,但上週聽完Microsoft Tech Days seminar 講他們的Hyper-V vs VMware的 vSphere 5.1,所以又想知多點vSphere 5.1。咁啱VMware今早又追加email 邀請參加今早10am舉行的webcast (VMware Cloud Suite &vSphere 5.1),考慮了一會,臨時決定參加,但office hour,忙到七彩,只是找台電腦連線,在job與job之間的短時間內看一兩眼,其實也看不到六分一內容,但金句不少,看到也心微笑,在稍有時間話希望可以補看on-demand recording。

剛剛7pm -9pm,出席了Microsoft 的 Visual Studio 2012 seminar,是晚seminar在HKPC舉行,近MTR,非常就腳,他們還細心地準備了Starbucks 飲品及食品,非常正!更正的seminar 的內容及送的禮物,出席者人人有份,包含T-Shirt一件,以及hands-on workshop。另外還有問題遊戲,而遊戲的大禮是xBox!抽不中,不過一樣開心,現場氣氛好,又看到預期看的新版Visual Studio,還有吃及衫,當然希望workshop 有位啦~ ^^

一陣1am-2am將參加一個海外的webinar,這個由Skillsoft舉辦的online seminar,主題 Developing a Mobile Learning Strategy。Mobile Learning唔係新事物,但要攪得有效率及有成效是不容易,希望可以從中學點東西或得到啟發啦。

4 則留言:

  1. 犀利!似乎都同IT有關,好奇問下你用邊個牌子的手機 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. Coffee,

      我最近用的mobile 是 Windows Phone, 前一部是Android. :)

      刪除
  2. 有無什麼得著?點樣去參加呢類型活動架?

    回覆刪除
    回覆
    1. V2仔,

      當然有得, 知多點就是得.
      至於參加方法/途徑, 要得點留意相關公司的公佈, 他們多是在offical website公佈資料. :)

      刪除