2012年9月9日星期日

過海


今早外出投好兩票後便去吃早餐,跟著過海,天朗氣清,有點晒,但也有點涼風,海上很熱鬧,有渡輪有風帆,整個視野很美!

上圖拍於2012年9月9日北角

6 則留言:

  1. 哈哈,仲以為妳想過大海潻^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Ebenezer,

      我對過大海無咩興趣囉. ^^

      刪除
  2. 我諗得好正路,過海!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呀, 我真係只係過海, Thanks Coffe. ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 三千,

      我的目的地不是碼頭,但也經過幾毎碼頭的。
      是日是坐車過海! :)

      刪除