2012年11月26日星期一

手快有手慢冇


 
接上文,剛過的週六到了那裡開餐呢,答應係:珠海!

與親友到珠海探親友,同行人不算多,初時11位,最後join團不順利(不是價高就是週日出發),最後只有五位。船票不平易,單程約二百元,來回已四百,還有酒店住宿費,未計食及車費,每人最少六百以上,所以跟團較抵,定額費用,包吃往舟車及娛樂,還可以省點精神在找路上和按排行程上,只要期間抽點時間離團,就可以探珠海親友,又不用勞煩珠海親友按排娛樂節目,一舉多得。

最後臨出發前找到一個半自由行,五百元包來回船票、一晚酒店、一餐午餐、一餐早餐、一天遊覽節目、兩天導遊費,及兩天保險費。第二天行程自理,包括回香港,出發前來回船全交團交自行保管。這麼很好,第二天可探親友。

但大家都以猜到,邊有咁大隻蛤乸隨街跳,先講吃,除自費那餐有睇頭外,其他兩餐都是平嘢,但放心,量多無限供應,包吃得飽。食物不停上檯,只是想拍張靚一點的相,其他不認識的團友不會理你吃夾照吃,拍完後食物已夾走不少,真是手快有手慢冇!

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 三唔識七wor, 咁搶就唔多禮貌lor,
      又唔係餓得咁緊要, 又唔係唔夠分, 洗咩搶!?
      這些可能是心態問題!
      我就唔會咁對人啦, 吃飽及樣樣試齊已OK! :)

      刪除
  2. 以前跟前去旅行都遇過呢啲場面,所以一向鍾意「碟頭飯」制度。

    回覆刪除
    回覆
    1. join 團在吃方面, 不是自助餐就是圍餐, 很少碟頭飯啦, 不過給我選, 我都喜歡碟頭飯或set lunch / dinner. :)

      刪除
  3. 如果不停有綠色豆擺上枱,都好唔錯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 色豆就沒有無限添加, 但飯、湯、水果就有. 其實不是所有餸菜都吃光, 基本沒有什麼再加, 只是水果加了一次.

      刪除